Zapobieganie przemocy w szkole: strategie zapobiegania i dobre praktyki
W dniu 15 maja 2015 r. odbędzie się V ogólnopolska konferencja z cyklu „Innowacyjne zarządzanie w oświacie”. Konferencje z cyklu IZ od 2009 przyciągają uwagę nauczycieli, dyrektorów szkół, pracowników administracji oświatowej, ponieważ są jedyne w swoim rodzaju. Tematem przewodnim Konferencji IZ 2015 będzie: Zapobieganie przemocy w szkole: strategie zapobiegania i dobre praktyki.
Poruszać będziemy m.in. takie zagadnienia, jak:
Efektywność programów zapobiegania przemocy w szkole
Ograniczenie występowania agresywnych zachowań uczniów
Wpływ mediów na agresywność młodzieży
Wiktymizacja
Cyberprzemoc
Budowanie relacji w szkole, które obniżają poziom agresji
Dziesięć powodów, dla których warto wziąć udział w Konferencji
„Innowacyjne zarządzanie w oświacie. Agresja w szkole”
Nowoczesny scenariusz – w konferencji weźmie siedmiu piętnastu prelegentów prezentujących w formie skondensowanej, dynamicznej, efektownej i efektywnej swoje poglądy. Nie ma mowy o nudzie!
Wiele punktów widzenia – prelegenci reprezentować będą różne perspektywy i punkty widzenia. Zaprosiliśmy prelegentów z różnych organizacji zajmujących się zapobieganiem i minimalizacja skutków agresji w szkole.
Tradycja – działamy w oparciu o doświadczenia wysoko ocenionych przez uczestników czterech poprzednich konferencji.
Udział doświadczonych ekspertów z Wielkiej Brytanii (David Bartram (The London Leadership Strategy), Prof. Philip Garner (School of Education, The University of Northampton), którzy przyjeżdżają do Polski dzielić się swoimi wiedzą i doświadczeniami PO RAZ PIERWSZY.
Udział w debacie i sesji zadawania pytań– w trakcie konferencji odbędzie się debata z udziałem ekspertów z Wielkiej Brytanii.
Certyfikat uczestnictwa –osoby zainteresowane – po uprzednim zgłoszeniu – otrzymają certyfikat uczestnictwa (przydatny m.in. w zdobywaniu kolejnych stopniu awansu zawodowego dla nauczycieli).
Poznasz ciekawych ludzi – w czasie przerw będą mogli Państwo poznać wiele ciekawych osób z całej Polski, wymienić się doświadczeniami, nawiązać nowe kontakty zawodowe.
Doświadczenia organizacyjne – nasze konferencje organizujemy w oparciu o doświadczenia słynnych konferencji serii TED talks (TED.com) – sami uczymy się od innych i chętnie podzielimy się naszymi doświadczeniami organizacyjnymi z Państwem.
Dogodny dojazd– Siedziba AFiBV znajduje się przy stacji Metra STOKŁOSY (dojazd z Dworca Centralnego w Warszawie zajmuje około 25 minut).
Olbrzymia porcja wartościowej wiedzy na temat sposobów pracy z uczniami, obniżającymi występowanie zachowań agresywnych, budowania relacji wspierających lepsze zachowanie uczniów, zachowań agresywnych w sieci, cyberprzemocy itp. – biorąc udział w naszej konferencji otrzymają Państwo dużą porcję wartościowej wiedzy gwarantujemy, że merytoryczna dawka wiedzy odpowiada treściowo znacznie dłuższym i kosztownym kursom szkoleniowym. Lubicie Państwo szukać okazji na rynku usług edukacyjnych? – na pewno udział w naszej Konferencji jest jedyną w roku OKAZJĄ. W ciągu jednego dnia za niewygórowaną opłatę można zdobyć wartościową wiedzę oszczędzając czas i pieniądze.
Nasza Konferencja adresowana jest do:
Dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych
Nauczycieli
Dziennikarzy zajmujących się problematyką społeczną
Pracowników administracji oświatowej – Kuratoriów Oświaty, Organów Prowadzących, Komisji Egzaminacyjnych
Pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
Pracowników naukowych
Trenerów zajmujących się szkoleniami i coaching’iem
Studentów nauk społecznych m.in. pedagogiki, zarządzania, socjologii, psychologii
Pracowników organizacji pozarządowych działających na polu edukacji i pomocy społecznej
Cena zaproszenia na konferencję
349 PLN brutto od osoby, zawiera materiały konferencyjne oraz lunch.
Rabat 10% dla uczestników poprzednich konferencji z serii IZ.
Rabaty dla samorządów (grupy 6 i więcej nauczycieli finansowanych przez ten sam organ prowadzący)
Wpłaty na nr konta AFiBV:
ING Bank Śląski PL 09 1050 1025 1000 0023 4413 0154 z dopiskiem “Innowacyjne zarządzanie w oświacie”
Więcej informacji o konferencji na stronie
www.iz.vistula.edu.pl