Akademia Finansów i Biznesu Vistula zatrudni do Biura Projektów – Dobór kadry odpowiedzialnej za realizację zadań projektowych


Akademia Finansów i Biznesu Vistula zatrudni do Biura Projektów,- Dobór kadry odpowiedzialnej za realizację zadań projektowych,
1. Główny grafik / Z-ca głównego grafika
PODSTAWOWE ZADANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– opracowanie spójnej koncepcji graficznej wszystkich typów e-materiałów;
– nadzór nad pracami zespołu;
– tworzenie grafik 2D i 3D zgodnie z wymaganiami opisanymi w scenariuszu;
– projektowanie UI i UX dla wybranych typów e-materiałów;
– tworzenie animacji;
– adaptacja zewnętrznych materiałów graficznych do standardów projektu;
– optymalizacja obiektów 3D pod względem jakościowym i wydajnościowym;
– wdrożenie zgłoszonych przez ekspertów merytorycznych projektu korekt i modyfikacji do poszczególnych typów e-materiałów.
MINIMALNE WYMAGANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– minimum 3 letnie doświadczenie w tworzeniu grafiki 2D i 3D;
– umiejętność obsługi programów do edycji i składu tekstu, takich jak: Word, Adobe InDesign, oraz
programów graficznych: CorelDraw, Photoshop;
– umiejętność projektowania okładek i layoutu publikacji z wykorzystaniem ww. programów;
– znajomość prawa autorskiego i wolnych licencji CC;
– umiejętność wykorzystywania zasobów Internetu, zwłaszcza w zakresie domeny publicznej;
– umiejętność przygotowania publikacji do opublikowania w wersji elektronicznej i do druku
(w postaci tzw. paczki drukarskiej);
– umiejętność oszacowania jakości i przydatności elementów graficznych, ilustracji i fotografii oraz prawnej możliwości ich wykorzystania w publikowanym materiale;
– umiejętność współpracy z agencjami fotograficznymi (zakup materiałów lub zlecanie produkcji
określonych materiałów);
– umiejętności z zakresu fotoedycji.
2. Główny metodyk / Doradca matodyczny
PODSTAWOWE ZADANIA NA PRZEDMIOTOWYCH STANOWISKACH:
– opracowanie standardów wykorzystywanych przy projektowaniu poszczególnych typów e-materiałów;
– dobór najbardziej efektywnych sposobów przekazania treści merytorycznych dostępnych dla wybranego typu e-materiału;
– weryfikacja materiałów multimedialnych wykorzystywanych do zobrazowania treści merytorycznych;
– implementacja najlepszych praktyk nauczania w kontekście grupy docelowej poszczególnych e
materiałów;
– wdrożenie zgłoszonych przez ekspertów merytorycznych projektu korekt i modyfikacji do poszczególnych typów e-materiałów.
MINIMALNE WYMAGANIA NA PRZEDMIOTOWYCH STANOWISKACH:
– min 3 letnie doświadczenie w opracowaniu zaawansowanych materiałów edukacyjnych udostępnianych w formie elektronicznej o zakresie zbliżonym do wskazanych typów e-materiałów;
– kwalifikacje zawodowe zgodne z zajmowanym stanowiskiem lub wykonywaną pracą na rzecz edukacji;
– min 5 – letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w zakresie kształcenia zawodowego w charakterze nauczyciela/nauczyciela akademickiego, edukatora lub doradcy metodycznego;
– udokumentowane doświadczenie w pracy dydaktycznej w zakresie kształcenia zawodowego
uwzględniające innowacyjne/nowatorskie rozwiązania metodyczne, organizacyjne, programowe;
– udokumentowane doświadczenie w opracowywaniu i tworzeniu materiałów dydaktycznych związanych z kształceniem zawodowym;
– udokumentowane doświadczenie w opracowywaniu lub tworzeniu lub w wykorzystaniu multimedialnych oraz interaktywnych materiałów edukacyjnych.
3. Główny redaktor / Z-ca głównego redaktora
PODSTAWOWE ZADANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– opracowanie standardów redakcyjnych dla poszczególnych typów e-materiałów;
– opracowanie scenariuszy poszczególnych typów e-materiałów z uwzględnieniem ich charakteru;
– redagowanie wszystkich treści związanych z poszczególnymi emateriałami z uwzględnieniem wskazówek metodycznych i standardów języka polskiego;
– wdrożenie zgłoszonych przez ekspertów merytorycznych projektu pozakonkursowego koncepcyjnego korekt i modyfikacji do poszczególnych typów e-materiałów.
MINIMALNE WYMAGANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– minimum 3 letnie doświadczenie w opracowaniu zaawansowanych materiałów edukacyjnych
udostępnianych w formie elektronicznej o zakresie zbliżonym do wskazanych typów e-materiałów;
– wykształcenie wyższe (minimum licencjat): redaktor i korektor – humanistyczne (preferowane:
edytorstwo, filologia polska lub inne studia filologiczne, ewentualnie: pedagogika, psychologia,
kulturoznawstwo);
– biegła umiejętność obsługi programu MS Word (redakcja i adjustacja tekstu) i w stopniu podstawowym programów: Power Point, Adobe Reader;
– bardzo dobra znajomość zasad ortografii, interpunkcji, gramatyki i stylistyki języka polskiego;
umiejętność korzystania ze słowników poprawnościowych, poradników językowych, Poradni Językowej PWN;
– umiejętność edycji tekstu – redagowania tekstów pod względem językowym, wykonywania korekty po składzie;
– podstawowe wiadomości z zakresu technicznego opracowania tekstu;
– co najmniej 3-letni staż pracy w zakresie wykonywania czynności redakcyjnych/ korekcyjnych lub
ukończony kurs redakcji i korekty językowej lub edycji testów (np. PTWK);
– podstawowa znajomość Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz licencji Creative
Commons; przynajmniej pobieżna znajomość Ustawy Prawo oświatowe;
– doświadczenie w pracy na edukacyjnych materiałach dla uczniów.
4. Główny korektor
PODSTAWOWE ZADANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– korekta językowa treści głównych i dodatkowych e-materiałów;
– wdrożenie zgłoszonych przez ekspertów merytorycznych projektu pozakonkursowego koncepcyjnego korekt i modyfikacji do poszczególnych typów e-materiałów.
WYMAGANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– minimum 3 letnie doświadczenie korektorskie w opracowaniu zaawansowanych materiałów edukacyjnych udostępnianych w formie elektronicznej;
– wykształcenie wyższe (minimum licencjat): redaktor i korektor – humanistyczne (preferowane:
edytorstwo, filologia polska lub inne studia filologiczne, ewentualnie: pedagogika, psychologia,
kulturoznawstwo);
– biegłą umiejętność obsługi programu MS Word (redakcja i adjustacja tekstu) i w stopniu podstawowym programów: Power Point, Adobe Reader;
– bardzo dobrą znajomość zasad ortografii, interpunkcji, gramatyki i stylistyki języka polskiego;
umiejętność korzystania ze słowników poprawnościowych, poradników językowych, Poradni Językowej PWN;
– umiejętność edycji tekstu – redagowania tekstów pod względem językowym, wykonywania korekty po składzie;
– podstawowe wiadomości z zakresu technicznego opracowania tekstu;
– co najmniej 3-letni staż pracy w zakresie wykonywania czynności redakcyjnych/ korekcyjnych lub
ukończony kurs redakcji i korekty językowej lub edycji testów (np. PTWK);
– podstawową znajomość Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz licencji Creative
Commons; przynajmniej pobieżna znajomość Ustawy Prawo oświatowe;
– doświadczenie w pracy na edukacyjnych materiałach dla uczniów.
5. Główny informatyk / Z-ca głównego informatyka
PODSTAWOWE ZADANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– opracowanie koncepcji realizacji poszczególnych typów e-materiałów;
– dobór narzędzi typu authoring tools wymaganych do realizacji e-materiałów;
– nadzór nad pracami zespołu informatycznego;
– tworzenie narzędzi wymaganych do realizacji e-materiałów;
– prace programistyczne;
– prace techniczne;
– analiza zgodności wykonania e-materiałów do kształcenia zawodowego ze standardem
techniczno-graficznym;
– wdrożenie zgłoszonych przez ekspertów merytorycznych projektu pozakonkursowego koncepcyjnego korekt i modyfikacji do poszczególnych typów e-materiałów;
– przygotowanie finalnych postaci e-materiałów.
MINIMALNE WYMAGANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– minimum 3 letnie doświadczenie w tworzeniu e-materiałów;
– wykształcenie wyższe kierunkowe lub co najmniej 5 lat doświadczeń w pracy na stanowisku informatyk;
– znajomość narzędzi informatycznych umożliwiających tworzenie kodu oprogramowania.
6. Główny tester
PODSTAWOWE ZADANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– określenie procedury testowania;
– przygotowanie szablonów scenariuszy testów dla każdego typu e-materiału;
– realizacja testów funkcjonalnych;
– realizacja testów akceptacyjnych.
MINIMALNE WYMAGANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
– minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji testów akceptacyjnych związanych z dostarczaniem
materiałów edukacyjnych w formie elektronicznej.
7. Główny metodyk (j. rosyjski)
PODSTAWOWE ZADANIA NA PRZEDMIOTOWYCH STANOWISKACH:
- – opracowanie standardów wykorzystywanych przy projektowaniu poszczególnych typów e-materiałów;
- – dobór najbardziej efektywnych sposobów przekazania treści merytorycznych dostępnych dla wybranego typu e-materiału;
- – weryfikacja materiałów multimedialnych wykorzystywanych do zobrazowania treści merytorycznych;
- – implementacja najlepszych praktyk nauczania w kontekście grupy docelowej poszczególnych e-materiałów;
- – wdrożenie zgłoszonych przez ekspertów merytorycznych projektu pozakonkursowego koncepcyjnego korekt i modyfikacji do poszczególnych typów e-materiałów.
MINIMALNE WYMAGANIA NA PRZEDMIOTOWYCH STANOWISKACH, co najmniej:
- – wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie;
- – kwalifikacje zawodowe zgodne z zajmowanym stanowiskiem lub wykonywaną pracą na rzecz edukacji w zakresie nauczania danego języka obcego;
- – minimum 5 – letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w systemie edukacji w charakterze nauczyciela/nauczyciela akademickiego lub edukatora lub nauczyciela konsultanta/doradcy metodycznego w obszarze wybranego języka obcego lub w doskonaleniu zawodowym nauczycieli wybranego języka obcego;
- – udokumentowane minimum 5- letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w zakresie nauczania danego języka obcego uwzględniające innowacyjne/nowatorskie rozwiązania metodyczne, organizacyjne, programowe;
- – udokumentowane doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat w opracowywaniu i tworzeniu materiałów dydaktycznych związanych z zakresem nauczania danego języka obcego (programy nauczania lub zestawy scenariuszy lekcji lub poradniki metodyczne lub artykuły z zakresu dydaktyki nauczania języków obcych);
- – udokumentowane doświadczenie w opracowywaniu lub tworzeniu lub wykorzystaniu multimedialnych oraz interaktywnych materiałów edukacyjnych.
- Główny redaktor (j. rosyjski)
PODSTAWOWE ZADANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU:
- – opracowanie standardów redakcyjnych dla poszczególnych typów e-materiałów;
- – opracowanie scenariuszy poszczególnych typów e-materiałów z uwzględnieniem ich charakteru;
- – redagowanie wszystkich treści związanych z poszczególnymi e-materiałami z uwzględnieniem wskazówek metodycznych i standardów języka;
- – wdrożenie zgłoszonych przez ekspertów merytorycznych projektu pozakonkursowego koncepcyjnego korekt i modyfikacji do poszczególnych typów e-materiałów.
MINIMALNE WYMAGANIA NA PRZEDMIOTOWYM STANOWISKU, co najmniej:
- – wykształcenie wyższe (minimum licencjat): redaktor – kierunkowe, zgodne z wybranym przedmiotem, korektor – humanistyczne (preferowane: edytorstwo, filologia polska lub inne studia filologiczne, ewentualnie: pedagogika, psychologia, kulturoznawstwo);”&”
- – biegłą umiejętność obsługi programu MS Word (redakcja i adjustacja tekstu) i w stopniu podstawowym programów: Power Point, Adobe Reader;”&”
- – bardzo dobrą znajomość zasad ortografii, interpunkcji, gramatyki i stylistyki języka polskiego; umiejętność korzystania ze słowników poprawnościowych, poradników językowych, Poradni Językowej PWN;”&”
- – bardzo dobra znajomość zasad ortografii, interpunkcji, gramatyki i stylistyki języka polskiego; umiejętność korzystania ze słowników poprawnościowych, poradników językowych, Poradni Językowej PWN;”&”
- – umiejętność edycji tekstu – redagowania tekstów pod względem językowym, wykonywania korekty po składzie;”&”
- – podstawowe wiadomości z zakresu technicznego opracowania tekstu;
- – co najmniej 3-letni staż pracy w zakresie wykonywania czynności redakcyjnych/ korekcyjnych lub ukończony kurs redakcji i korekty językowej lub edycji testów (np. PTWK);”&”
- – podstawową znajomość Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz licencji Creative Commons; przynajmniej pobieżna znajomość Ustawy Prawo oświatowe;
- – doświadczenie w pracy na edukacyjnych materiałach dla uczniów”&””)
