DNI OTWARTE ONLINE - 30% RABAT NA STUDIA Skorzystaj teraz

Strona główna / Uczelnia / Kadra / mgr Sebastian Królikowski

mgr Sebastian Królikowski

mgr Sebastian Królikowski
e-mail: s.krolikowski@vistula.edu.pl
Wydział: Filologii i Dziennikarstwa
Kierunek kształcenia: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna / Filologia angielska

Absolwent aktorstwa (Szkoła Aktorska Haliny i Jana Machulskich), dziennikarstwa i komunikacji społecznej (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie) oraz amerykanistyki (Uniwersytet Warszawski). Uczestnik 12th Annual Transatlantic Students Symposium współorganizowanego przez Oregon State University, Uniwersytet Humboldtów w Berlinie oraz Uniwersytet Warszawski. Redaktor tekstów do publikacji oraz serwisu internetowego Polish Americans tworzonego przez Dom Spotkań z Historią oraz Ambasadę Stanów Zjednoczonych w Warszawie. Współtwórca, prowadzący i researcher podcastu „Wiesz o tym?”. Wiceprezes Polskiego Ośrodka Międzynarodowego Stowarzyszenia Teatrów dla Dzieci i Młodzieży. Aktor – współzałożyciel kolektywu twórczego 52°43’N19°42’E PROJECT, z którym zrealizował spektakle grane w  warszawskich teatrach, a także na festiwalach w Brazylii, Kanadzie, Łotwie, Holandii i  Niemczech. Reżyser – debiutował w 2015 roku  spektaklem „Beauty Box”, którego premiera odbyła się w Teatrze WARSawy. Współreżyser cyklu spektakli: „Story Lab”, „Story Lab 1986/2016”, „Story Lab 1968/2017”, których premiery odbywały się w warszawskim Teatrze Powszechnym w ramach Festiwalu Korczak, a także grane były na międzynarodowych festiwalach Rampenlichter w Monachium i For/With/By w Birmingham. Scenarzysta filmów krótkometrażowych zrealizowany w ramach 48 Hour Film Project. W 2021 r. zadebiutował jako pisarz. Autor opowiadania „Choreomania” opublikowanego w antologii „Grobowiec Tom I. Zaraza”.

Zainteresowania dydaktyczne/badawcze:

  • Przemówienia publiczne i autoprezentacja;
  • Amerykański i brytyjski system medialny;
  • Propaganda;
  • Kultura wizualna;
  • Media społecznościowe i nowe technologie;
  • Storytelling  jako element budowania strategii marketingowej marki.
Uczelnia realizuje projekty
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Fundusze Europejskie Rzeczpospolita Polska Unia Europejska
Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. Sprawdź szczegóły.