Twój głos się liczy! Weź udział w wyborach do Samorządu Studenckiego
Chcesz mieć wpływ na to, co dzieje się w uczelni? Lubisz działać na rzecz dobra wspólnego, jesteś kreatywny, ambitny i potrafisz inspirować innych?
Nie wahaj się – kandyduj do Samorządu Studenckiego Uczelni Vistula! Spełnisz się, poznasz nowych ludzi, zdobędziesz doświadczenie i rozwiniesz kompetencje społeczne.
Aby zwiększyć swoje szanse, możesz przygotować prezentację swojej kandydatury w dowolnej formie! Wyślij ją na adres e-mail: samorzad@vistula.edu.pl do 21 listopada.
Terminarz:
- rejestracja kandydatur jest otwarta od 8 do 21 listopada;
- kampania wyborcza potrwa od 23 do 24 listopada;
- głosowanie odbędzie się online w dniach 25 listopada – 1 grudnia;
- ogłoszenie wyników nastąpi 2 grudnia.
Regulamin Samorządu Studenckiego
- Członkiem Samorządu Studenckiego może być każdy student drugiego i kolejnych semestrów studiów.
- Członkiem Zarządu Samorządu Studenckiego może być każdy student drugiego i kolejnych lat studiów.
- Student AFiB Vistula może być członkiem tylko Samorządu Studenckiego AFiB Vistula.
- Student SGTiH Vistula może być tylko członkiem Samorządu Studenckiego SGTiH Vistula.
Wybory do Samorządu Studenckiego odbywają się zgodnie ze ściśle określonymi regułami.
- Wszystkie wybory do Samorządu oraz decyzje o przyjęciu lub wykluczeniu kandydatów nadzoruje Dział Aktywności Studenckich oraz Przewodniczący Samorządu.
- Wszystkie materiały wyborcze powinny być zaakceptowane przez Dział Aktywności Studenckich.
- Kandydat, który niszczy materiały innych kandydatów lub przeszkadza w ich kampaniach, może zostać wykluczony.
- Materiały kampanijne nie mogą obrażać żadnego z kandydatów.
Zgodnie z regulaminem Działu Aktywności Studenckich materiały wyborcze muszą spełniać określone warunki. Obowiązuje zakaz:
- łamania przepisów regulaminu wewnętrznego Uczelni;
- naruszania zasad regulaminu Facebooka i Instagrama;
- łamania prawa europejskiego i polskiego oraz praw człowieka, promowania jakiejkolwiek formy dyskryminacji lub mowy nienawiści;
- poniżania, ośmieszania i obrażania innych kandydatów.
Materiały muszą zawierać w opisie imię i nazwisko. Maksymalna długość filmu promocyjnego to 45 sekund, do tego czysty dźwięk, dobre światło, dobra jakość i format.
Startuj w wyborach! Wybierz swoich przedstawicieli!
Formularz zgłoszeniowy znajduje się TUTAJ.