SGTiR gospodarzem najważniejszego wydarzenia roku w branży spotkań
1500 przedstawicieli biznesu, samorządowców, polityków, studentów i dziennikarzy weźmie udział w organizowanym w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji z Grupy Uczelni Vistula Meetings Week Poland 2018. To już szósta edycja tej największej i najważniejszej imprezy branży spotkań w Polsce. SGTiR jest nie tylko jej gospodarzem, ale też jednym ze współorganizatorów.
Uczestnicy Meetings Week Poland 2018 przez 5 dni będą korzystali z kampusu Grupy Uczelni Vistula, który ma nie tylko zaplecze edukacyjne i naukowe, ale też nowoczesne centrum konferencyjne. Dysponuje 7 aulami z ponad 2200 miejscami oraz 46 salami seminaryjnymi – w tym salą VIP. Dodatkowo kampus ma zaplecze cateringowe i halę sportowo-widowiskową.
– Mimo, że cele statutowe uczelni są inne niż komercjalizacja powierzchni konferencyjnych, dostrzegamy korzyści płynące z organizacji profesjonalnych eventów. Zyskujemy długotrwałych partnerów biznesowych oraz promocję i dajemy studentom nowe możliwości rozwoju. Dzięki licznym, niedużym salom, jesteśmy w stanie organizować nawet kilkanaście sesji tematycznych. To przewaga uczelni np. nad hotelami – mówi dr hab. Jolanta Żyśko, rektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji.
W ubiegłym roku akademickim Grupa Uczelni Vistula współorganizowała dwa duże międzynarodowe wydarzenia: Forum CETA i Dialog Obywatelski przygotowane wspólnie z Komisją Europejską oraz European Association for Sport Management. W lipcu tego roku organizuje Global Events Congress. Gospodarzem Meetings Week Poland już po raz drugi.
– Wykorzystujemy to wydarzenie do spotkań z firmami, które współpracują z nami przy budowaniu programów studiów czy inicjatywach biznesowych. To także okazja do przedstawienia firmom naszych najnowszych projektów stażowych i pokazania, w jaki sposób możemy wybrać dla nich idealnie sprofilowanych, przyszłych pracowników – mówi dr Krzysztof Celuch, pełnomocnik rektora Akademii Finansów i Biznesu Vistula ds. współpracy z biznesem.
W wydarzenie zaangażowani są też studenci Grupy Uczelni Vistula, szczególnie Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej „2B”, którzy samodzielnie przygotowują jedną z konferencji – XIII IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum. Do udziału w niej zaprosili polskie i zagraniczne autorytety branży spotkań, a do współpracy zaangażowali MPI POLAND CHAPTER oraz Klub Agencji Eventowych.
– Podczas FLF mamy szansę spotkać prezesów firm: agencji eventowych, sieci hoteli, organizatorów targów i wszystkich możliwych podwykonawców branży spotkań, którzy na co dzień są dla młodych ludzi niedostępni. Uczestniczymy w bezpośrednich rozmowach z nimi w sesji Round Tables Discussion i możemy zaprezentować się przed nimi na scenie podczas konkursu IMEX University Challenge – mówi Adrianna Roguska, przewodnicząca SKN „2B”.
Studenci będą ponadto wolontariuszami podczas wszystkich pięciu dni Meetings Week. Organizują też w jego trakcie akcję CSR, która będzie polegać na rejestracji dawców szpiku dla DKMS.
Tegoroczny Meetings Week odbywa się pod hasłem „Siła Networkingu” w dniach 19-23 marca w kampusie Grupy Uczelni Vistula przy ul. Stokłosy 3 w Warszawie.
Szczegóły: meetingsweek.pl