Jak wygląda rynek hotelarsko-turystyczny w Brazylii?
Wiceprezydent brazylijskiego oddziału firmy turystycznej Alatur Viagens & Turismo, Ricardo Ferreira, przeanalizował rynek turystyczny w Brazylii. Opowiedział m.in. czym się on charakteryzuje, jakie można zaobserwować trendy i tendencje. Spotkanie oddbyło się 23 maja 2014 r.
Spotkanie z Ricardo Ferreirą było dla studentów doskonałą okazją do odkrycia fascynującego, choć nadal nieco egzotycznego brazylijskiego rynku turystycznego. Osoby zainteresowane pracą w branży eventowej poznały nowy kierunek, który mogą brać pod uwagę w swoich profesjonalnych działaniach. Studenci dowiedzieli się więcej na temat systemu edukacji w Brazylii w dziedzinie turystyki, hotelarstwa oraz organizacji i zarządzania wydarzeniami biznesowymi. Poznali również jak rozwinięta jest turystyka w Ameryce Południowej oraz który kraj ma największy potencjał w tym sektorze. Ciekawą częścią wykładu była także prezentacja portfolio firmy Alatur JTB – przodującej na rynku podróży biznesowych w Brazylii.