Twój głos się liczy! Weź udział w wyborach do Samorządu Studenckiego
Chcesz mieć wpływ na to, co dzieje się w uczelni? Lubisz działać na rzecz dobra wspólnego? Nie wahaj się – kandyduj do Samorządu Studenckiego Uczelni Vistula! Spełnisz się, poznasz nowych ludzi, zdobędziesz doświadczenie i rozwiniesz kompetencje społeczne. Wybory odbęda się w dniach 24-25 października na platformie USOS.
Rejestracja kandydatów trwa od 10 do 16 października.
Link do formularza rejestracyjnego: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=_iql6Khu90eydXg_cIe1-mvRC6slAT1MsDHB30z1Yw5UNkpHSDlMU1hEWTNQTEJHNDlMSFFCR1VQNS4u&origin=QRCode
Terminarz:
- rejestracja kandydatur jest otwarta od 10 do 16 października;
- kampania wyborcza potrwa do 20 do października;
- głosowanie odbędzie się online w dniach 24-25 października;
- ogłoszenie wyników nastąpi 26 października.
Aby zwiększyć swoje szanse na wybór do samorządu studenckiego, możesz przygotować prezentację swojej kandydatury w dowolnej formie. Wyślij ją na adres e-mail: samorzad@vistula.edu.pl do 19 października.
Regulamin Samorządu Studenckiego
- Członkiem Samorządu Studenckiego może być każdy student drugiego i kolejnych semestrów studiów.
- Członkiem Zarządu Samorządu Studenckiego może być każdy student drugiego i kolejnych lat studiów.
- Student AFiB Vistula może być członkiem tylko Samorządu Studenckiego AFiB Vistula.
- Student SGTiH Vistula może być tylko członkiem Samorządu Studenckiego SGTiH Vistula.
Wybory do Samorządu Studenckiego odbywają się zgodnie ze ściśle określonymi regułami.
Wszystkie wybory do Samorządu oraz decyzje o przyjęciu lub wykluczeniu kandydatów nadzoruje Dział Aktywności Studenckich oraz Przewodniczący Samorządu.
Wszystkie materiały wyborcze powinny być zaakceptowane przez Dział Aktywności Studenckich.
Kandydat, który niszczy materiały innych kandydatów lub przeszkadza w ich kampaniach, może zostać wykluczony.
Materiały kampanijne nie mogą obrażać żadnego z kandydatów.
Zgodnie z regulaminem Działu Aktywności Studenckich materiały wyborcze muszą spełniać określone warunki. Obowiązuje zakaz:
- łamania przepisów regulaminu wewnętrznego Uczelni;
- naruszania zasad regulaminu Facebooka i Instagrama;
- łamania prawa europejskiego i polskiego oraz praw człowieka, promowania jakiejkolwiek formy dyskryminacji lub mowy nienawiści;
- poniżania, ośmieszania i obrażania innych kandydatów.
Materiały promocyjne muszą zawierać w opisie imię i nazwisko. Maksymalna długość filmu promocyjnego to 45 sekund, do tego czysty dźwięk, dobre światło, dobra jakość i format.
Startuj w wyborach! Wybierz swoich przedstawicieli!
Formularz zgłoszeniowy znajduje się TUTAJ.https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=_iql6Khu90eydXg_cIe1-mvRC6slAT1MsDHB30z1Yw5UNkpHSDlMU1hEWTNQTEJHNDlMSFFCR1VQNS4u&origin=QRCode