Nasza kampania rekrutacyjna na Facebooku nagrodzona!
Naszą kampanię „Wpół do kariery” wyświetlono na Facebooku prawie 150 tys. razy, a teraz jeszcze nagrodziły ją Perspektywy w konkursie Genius Universitatis 2018 dla najlepszych kampanii w mediach społecznościowych!
Nasza kampania trwała od 6 do 26 czerwca zeszłego roku. Była skierowana do maturzystów, którzy mogli wziąć udział w krótkim quizie sprawdzającym, jakim typem osobowości są i jakie studia byłyby dla nich najlepsze. Odpowiadali na proste pytania: czy szybko podejmują decyzje, lubią rywalizować albo pomagać innym. W quizie wzięło udział 2,5 tys. młodych ludzi!
– Wiemy jak zagubieni mogą być młodzi ludzie, którzy stoją przed jedną z najważniejszych decyzji w swoim życiu i chcieliśmy im ją ułatwić. Zdecydowaliśmy się na kampanię w ich ulubionym środowisku, czyli w mediach społecznościowych i w ich ulubionej, aktywizującej formie. Uznałam, że to najskuteczniejszy, a jednocześnie prawie bezkosztowy sposób komunikacji z przyszłymi studentami i cieszę się, że odniósł taki sukces – komentuje Dorota Nieroda, dyrektor marketingu Grupy Uczelni Vistula.
Autorką quizu jest Anna Rękawek, wykładowczyni i ekspert ds. rozwoju Biura Karier i Praktyk Grupy Uczelni Vistula, która ma wieloletnie doświadczenie w pomaganiu młodym ludziom w rozwoju kariery i stworzyła na uczelni nowatorski program ZIP (Zarządzania Indywidualnym Potencjałem).
W konkursie Perspektyw startowało 46 uczelni z całej Polski.