Szukaj
Strona główna / News / Kompendium. Media w przemyśle spotkań

Kompendium. Media w przemyśle spotkań

Media to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń biznesowych – wynika z „Kompendium. Media w przemyśle spotkań”. Publikacja stworzona przez Studenckie Koło Naukowe 2B Grupy Uczelni Vistula pod kierunkiem dr. Krzysztofa Celucha zawiera listę 50 wydawnictw związanych z kongresami, wydarzeniami korporacyjnymi i podróżami motywacyjnymi.

Publikację można znaleźć w Bibliotece Uczelni oraz pobrać bezpłatnie w wersji online TUTAJ.

Udostępnij ten post
Uczelnia realizuje projekty
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Fundusze Europejskie Rzeczpospolita Polska Unia Europejska
Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Akademia  im. Aleksandra  Gieysztora  w Pułtusku

Akademia im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula

Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula

Filia w Gdańsku, Tczewie, Braniewie

Filia w Gdańsku, Tczewie, Braniewie

Filia w Olsztynie i Kętrzynie

Filia w Olsztynie i Kętrzynie

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. Sprawdź szczegóły.