50 idealnych pracodawców w jednym miejscu. Tagi Pracy JobSpot 2016
Uczestnicy tegorocznej edycji Jobspot mieli okazję spotkać się z przedstawicielami 50 firm i korporacji z różnych branż, w tym banków, biur podróży, agencji doradztwa personalnego, Grupy Hotelowej Orbis, sieci Plus, nc+, właściciela marek Zara, Massimo Dutti czy Bershka. Studenci dowiedzieli się, w jakim kierunku warto się kształcić, aby dostać pracę w wymarzonej branży, jakie predyspozycje są niezbędne na poszczególnych stanowiskach i jak spełnić wymogi stawiane przez rekruterów.
Targi pracy JobSpot trwale i z sukcesem wpisały się w kalendarz najlepszych wydarzeń tego typu w Warszawie. Cieszą się ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony studentów, jak i firm. W tym roku 50 pracodawców zaoferowało 500 miejsc pracy oraz 1900 praktyk i staży. W odpowiedzi na nie 1100 kandydatów złożyło swoje CV i odbyło 3700 rozmów wstępnych z pracodawcami.
W programie JobSpot 2016 znalazły się warsztaty, wykłady, a także indywidualne rozmowy z przedstawicielami firm i rekruterami. Absolwent AFiB Vistula, Jacek Marczenko, zdobył dzięki JobSpot pracę, która otworzyła mu drzwi do kariery. – „Dwa lata temu na JobSpot znalazłem pracę, która była wtedy spełnieniem moich marzeń. Dzięki niej zdobyłem ogromną wiedzę i doświadczenie, które następnie zaowocowały angażem w dużym, międzynarodowym banku”.
Na znalezienie pracy czy praktyk podczas JobSpot w Grupie Uczelni VISTULA mogli liczyć także studenci niemówiący w języku polskim. Część warsztatów odbywała się w języku angielskim, a dodatkowo Polsko Ukraińska Izba Gospodarcza, partner strategiczny wydarzenia, udzielała porad studentom zagranicznym na temat uzyskania pozwolenia na pracę w Polsce.
Podczas JobSpot 2016 w Grupie Uczelni VISTULA wszyscy poszukujący pracy mieli okazję poznać Google Campus Warsaw, od ekspertów Antal oraz Quintessentially Poland dowiedzieli się, jak przejść przez ogień pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej i jak znaleźć pracę marzeń. Z kolei specjaliści z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości podpowiadali, jak zmienić hobby w zawód i założyć własną firmę. Uczestnicy podziwiali pokaz kulinarny greckiego mistrza kuchni Theo Vafidisa i skorzystali z bezpłatnych porad makijażystów z firmy Paese oraz wzięli udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.