UMÓW SIĘ NA INDYWIDUALNĄ KONSULTACJĘ Skorzystaj teraz

Strona główna / Publikacja / Bardzo długi rok mobile

Bardzo długi rok mobile

Co stoi na przeszkodzie, aby w branży reklamowej wcielić w życie jak najwięcej mobilnych dobrych praktyk? O pięciu największych mobilnych wyzwaniach pisze w portalu Nowy Marketing Andrzej Dobrzański – absolwent Zarządzania w AFiB Vistula. Od 2020 roku jest związany z Veovee. Tworzy kampanie dla Ferrero, Audi, Porsche, Estee Lauder, Mercedes, VW, Heinz etc.
https://nowymarketing.pl/a/37805,bardzo-dlugi-rok-mobile

Uczelnia realizuje projekty
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Fundusze Europejskie Rzeczpospolita Polska Unia Europejska
Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. Sprawdź szczegóły.